Techninė informacija

Vis varau save padirbėti prie šios temos. Po truputį, po truputį įsivažiuosim. Šiandien Lietuvoje rastume:

  • Dudek Vox
  • Dudek Synthesis
  • Dudek Action
  • Dudek ReAction
  • Dudek Nucleon

Kol kas nerastume tik vieno, bet įdomaus varianto PLASMA. Kaip sportininkai mėgsta pasakyti, tai open klasės sparnas. Labiau skirtas varžyboms, nei laisvalaikio skraidymams ir apskritai, iš jo spausta daug. Kiek? Nežinau, nebandžiau. Bet jau turiu planą, kaip tai padaryt 🙂 Būtinai jums papasakosiu apie rezultatus. Negaliu prižadėti, kad turėsiu tokį nuosavą (jo kaina gali siekti net iki 10’000 Lt), bet gyvenimas mėgsta staigius posūkius.. 🙂

Akivaizdu, kad dabar daugiausia turėsime Nucleonų, todėl teisingiausia būtų šviestis apie juos. Su laiku ateis eilė ir Synthesiui, kurį beje, ką tik visiškai atnaujino gamintojas. Ko gero ir ne visi skrajūnai mėgsta lindėti internete ir skaityt apie PPG naujoves, dar mažiau pilotų nuosekliai gilinasi į user manualus sparną įsigijus, todėl kiekvienas pilotas, besiruošiantis sėstis ant reflekso adatos turės norom nenorom išklausyti mini pasiruošimo kursą. Manau į gerą vakaro pasisėdėjimą įsiteksim su teorine dalimi, kurioje grįšim prie aerodinamikos, profilių, elementarios sparno sandaros, sparno ir piloto elgsenos įvairiuose režimuose ir sversim viską ant svarstyklių – kiekvienas parasparnio pliusas turi ir minusą; ir atvirkščiai. Be abejones, visa apkalbėta turi būti ir išbandyta/parodyta/išmokta praktiškai.

Tai tik priedas prie pilotų tobulėjimo kraičio.  Tai neprivaloma ir nemokama. Gautos žinios neturėtų pakeisti pilotų noro šviestis asmeniškai, tobulinti praktinius įgūdžius ir nuolatos domėtis apie mūsų užsiėmimą.