Mad Pilots

 

 


Sparno NAJA modifikavimas

El.paštas Spausdinti PDF

  Kam teko garbę skraidyti su POWERPLAY firmos sparnu NAJA, puikiai žino, kad tai puikus ir labai manevringas sparnas. Sparnas pasižymi stabilumu ir pakankamai dideliu greičių, tai ko gera vienas iš pirmųjų paprasto tipo sparnų kuriuose buvo įdiegta  dalinė reflex sistema, bet savo ruoštu turėjo ir trukumų. Vienas iš jų tai nepakankamas  sparno manevringumas atleidus trimerius ir išmynus akceleratorių.  Todėl pastudijavęs  Paramania ir U-turn sparnų konstrukcijas sugalvojau patobulinti savo sparną ir prikonstruoti taip vadinamą papildomą valdymo stropą (Stabiliser line). 

 

  Pirmiausia reikėjo prisiūti prie sparno naujas kilpas kurios bus prijungtos prie papildomai pridėtos valdymo stropos, o toje vietoje esančios stropos atjungiamos. Siekiant padidinti valdomos ausytės efektingumą, jos buvo padarytos taip, kad traukiant jas suraukiama sparno briauna ir tuo pačiu lenkiama. 

alt

 

 

alt

alt

Atjungus dalį valdymų stropų, jos prijungiamos prie papildomai pasiūtos stropos, bet tuo pačiu sujungiama ir su pagrindiniu valdymu, kad valdant pagrindiniais vairais neprarastumėm stabdymo efekto leidžiantis, o valdant papildoma stropa, veikiamas būtu tik sparno kraštas ir dalis briaunos.

alt 

alt

Papildomai stropai nebuvo siuvamas naujas ratukas, o pridėtas tik žiedelis per kuri lengvai slankioja prisiūta papildoma valdymo stropa.

alt

Kad patogiau būtu valdyti ir lengvai suimti, papildoma stropa ant jos buvo pritaisytas acro tipo rankenėlė, o kitas galas, panaudojus papildomą ratuką pritvirtintas prie gumos, kad paleidus rankenėlę ji ryžtų į vietą.

alt

 Po bandomojo skrydžio, paaiškėjo daug teigiamų šios modifikacijos pusių. Skrendant su atleistais trimeriais ir išmintu akceleratorius sparnas tapo lengvai valdomas. Turint rankose pagrindinius vairus labai lengvai galima naudoti papildomu valdymu valdymu. Sparnas tapo labiau manevringas, bet tuo pačiu padidėjo žemėjimas posūkyje. Nors ir bandžiau įverti sparną  į gilesnius rėžimus, tačiau jokių sparno deformacijos ar sparno lūžimo požymių nepastebėjau. Taigi dabar tęsiasi testavimas. Apie tai parašysiu kitame straipsnyje.

alt

skorpijo   www.madpilots.lt

 

Komentarai

Rodyti/slėpti komentarų formą
Share
 


Registruotam vartotojui

  • Registruotis
    *
    *
    *
    *
    *
    Laukeliai pažymėti žvaigždute (*) yra privalomi.
  • Naujausias įvykis

    SAVAITGALIS SU AVIACIJA

    News image

    2016 Gegužės 28 dieną 11:00 S.Dariaus ir S.Girėno aerodromas Kaunas   Tai – išskirtinis informacinis, švietėjiškas renginys, organizuojamas pačių pilotų. Jis vyks S. Dariaus ir S. Girėno aerodrome – viename iš seniausių Europos aerodromų, gal...

    Draugai

    ulo_blankas

     

     

     

       PUGA_ZENKLAS  skraidomLogo

     
     

    Apklausa

    Skraidau su sparnu:
     

    Prisijungę

    Mes turime 14 svečius(-ių) online

    Lankytojai